изповеди и размисли, секс, еротика, любов, чувства, страсти, спомени, лично, дневници, усмивки...изповеди и размисли, секс, еротика, любов, чувства, страсти, спомени, лично, дневници, усмивки...изповеди и размисли, секс, еротика, любов, чувства, страсти, спомени, лично, дневници, усмивки...изповеди и размисли, секс, еротика, любов, чувства, страсти, спомени, лично, дневници, усмивки

петък, 6 юли 2012 г.

Любов и избор



Ако си наркоманка, сам ще отида до заложната къща, за да се спазаря за накитите ти, без да те питам откъде ги имаш, макар да е почти очевидно, че си ги откраднала. Сам ще намеря дилъра и ще ти донеса отровата, ако трябва ще държа ръката ти, за да си намериш читава вена. Даже и ще ти се усмихвам, а ще знаеш, че вътре ми е мрак и не искам да те губя и не искам да умираш, и искам да си моя любовница, а не любовница на бавното си умиране. 
Ако си алкохоличка, ще ти купя бутилката, даже ще избера този етикет който ще свърши най-добра работа. Чашата ще ми е пълна с чешмяна вода, но ще чукаме наздравици, докато те виждам как все по-малко приличаш на себе си и все повече на животното си, което няма общо с онзи звяр който обичам да ме люби. 

Ако си имаш любовник и знам кога отиваш при него, ще ти препоръчам да си смениш грима, защото го разбирам като мъж и му трябва разнообразие. Особено когато не става въпрос за любима, а за любовница. Виж, на мен ми харесваш и без грим. После даже в компютъра няма да потърся утеха. Толкова ще ми е криво, че няма две мисли на кръст няма да мога да вържа, а телевизор няма да смея да пусна, че ще ми напомни детството и ще ми иде да ревна, като стара баба пред сапунена опера, но напоследък не ми се отдават подобни подвизи. 
Ако пишеш слабо, особено за любов, ще бъда най-щастливият мъж. Защото явно толкова си изгубила ум по мен, че си започнала да се държиш глупаво. И трогателно. 
Ако обичаш рискованото шофиране, а аз не го обичам, ще те помоля следващият път да ме качиш в колата. Не искаш да рискуваш моя живот ли? Е, тогава да оставим това. Аз не искам да рискувам свободата ти. Имаш я. Разбира се, че съм фактор за избора, ала не съм затвор. Не мога да бъда, дори да искам. Дори да знам, че отнема ли ти избора, ще те спася от самата себе си. Стигне ли се до там, че това да е единственият начин да те спася и го направя, все пак, ще съм добрият самарянин, не любимият. Ще съм ченгето или психиатърът, не любимият. Ще съм обществото което те ограничава, не любимият. Тогава няма и ти да си любимата, а едно същество което все пак обичам, и заслужава да бъде обичано, и вика за помощ, и аз му се притичвам, и има нужда от помощта ми, а не от любовта ми. 
Ако говориш глупости, не се сърди, ще ти кажа, че говориш глупости, но такава си ми харесваш. Стига да знам, че това са глупости, но никога не мога да бъда сигурен. Тъй, че в случая, не се очаква да се стигне и до там, макар теоретично да не е изключено. 
Ако си стриптийзьорка, ще ръкопляскам на първият ред. Не, че намирам точно този вид разголване за върха на еротиката и не че ми харесва, че това правиш. Но макар да не ми харесва, мога да се гордея. И с тялото ти и избора ти.
Ако си твърде загрижена, ще ти кажа с усмивка, да откраднеш малко време от себе си, за себе си. Да излезем някъде и да се почувстваме глупави и свободни. 
Ако поискаш да се любим в асансьора, ще се позамисля дали и аз не го искам, но най-вероятно идеята ще ми хареса.
Ако си падаш по музика, ти знаеш коя не обичам, просто ще те помоля да си я слушаш със слушалки. Не ограничавам правото ти да я обичаш, ти не ограничавай моето да не я обичам. Има парчета които не могат да се изтърпят, даже и на цената на любовта. 
Ако решиш да си разгрозиш тялото със силикон, няма да скрия, че не ми харесва, но няма и да те спра да го направиш. Обичам естеството, знаеш. Но всеки си има различни възгледи за красота, а те също са естество. Ако парите са мои/смЕх в залата/имаш ги. 
Не мога да те лиша от избора ти, дори това да означава, да те спася от самата теб. 
Сигурно се досещаш кое е единственото което не бих понесъл?

Няма коментари: