изповеди и размисли, секс, еротика, любов, чувства, страсти, спомени, лично, дневници, усмивки...изповеди и размисли, секс, еротика, любов, чувства, страсти, спомени, лично, дневници, усмивки...изповеди и размисли, секс, еротика, любов, чувства, страсти, спомени, лично, дневници, усмивки...изповеди и размисли, секс, еротика, любов, чувства, страсти, спомени, лично, дневници, усмивки

понеделник, 23 юли 2012 г.

Привлича ме, с какво ли...

                                                        Колаж: Elfi Elfida, линк към блога й  


Отново тривиалният въпрос във форум. Какви и с какво привличат. Следваха отговори със сантиметри на гръдни обиколки, талии и ръст спрямо килограми. Някак не успях да се включа във всеобщия тон, никога не успявам, но отговора ми си дойде сам, импулсивен и откровено казах си в прав текст, какво е което ме привлича:


Може да е нещо в думите или нещо в погледа, нещо в стойката или в изражението, може да е в мириса й или в поведението й, в една физиономийка която е направила или да ме е побъркала с начина по който отмята косата й, самата й коса или харизмата й, може да са бедрата й или талията й, може да е нищо от това което изтъкнах, но нали човешкия разум все търси обяснение и когато не е способен да го даде, измисля си го. 

Привлича ме понякога и ума, защото ума е страшно секси, особено когато същата тази жена има и стегнато дупе. Черната къдрава коса ме привлича и русата, напомняща кацнало слънце. Мълчаливата и приказливата. Преди всичко естествената. В момента съм луднал по висока, а преди няма и година, за мен истинските жени бяха ниските. Няма теглилки и мерки онова дивото, напиращото в мен, не знае какво е стандарт, първобитно е. То обича природата, то обича свободата, ужасява се от всякакви таблици, но преструва се, че ги разбира, защото не е чужд снобизма и на природата. Не може да събере две и две, но знае два милиона и половина наслади как да открие и как да отдаде. 
Привлича ме, ако тя прилича на дива котка или на гальовно кученце, на бясна кучка или птица кацнала на рамото ми, чуроликаща. 
Привлича ме, ако напомня на духче, на моя измислица и ме е страх дори да докосна да не изчезне, но в същото време не мога да не устоя на изкушението да я грабна. 
Привлича ме шията й или бенката. Която има или която няма. 
Привлича ме когато има лунички или когато няма лунички. 
Привлича ме, когато прилича на крепост, макар да не си падам завоевател. 
Привлича ме дръзката и циничната, но също твърде ранимата, болезнено изтънчената, крехката. Привлича ме когато чуя изпискването й, в което има смях, но и уплаха, когато без да иска е закачила нещо и то пада или когато токчето на високата й обувка се е килнало. 
Привлича ме когато ме гледа предизвикателно или плахо като сърничка. Или едновремено и двете - това го могат големите жени. Нещо извън нея ме привлича което капе като листа от светлина около нея, трепери, носи се закачливо по въздуха и ме щипва по бузата или като пръсти се плъзга по коремната ми преса. 
Привличат ме пръстите й или това, че не прилича на кино-звезда и няма да видя подобна по кориците на списания. Или пък прилича и видя ли натрапеното звездно лице, няма как да не се сетя за тази която е около мен и далеч повече ми харесва. 
Привлича ме всичко това на едно, с цялото си противоречие което може да събере в една насмешлива, но й нежна искрица в погледа си.

Няма коментари: